lördag 30 mars 2013


Nu tittar jag in för att önska er en skön och trevlig påsk. Och även om det nästan känns som en evig vinter detta år så ändrar vi ändå till sommartid i natt!

I morgon eller övermorgon, eller kanske ikväll, ska jag skriva en blogg som handlar om en del amerikanska fenomen som jag följer på TV. Har nämligen blivit mycket TV-tittande på sista tiden eftersom jag inte klarat så mycket annat, men det har faktiskt också vara intressant!

För övrigt har jag idag avslutat en antibiotika- och kortisonkur, men jag tycker inte att jag blivit bättre. Vi får se hur det blir!

Ha nu en riktigt skön påskafton!

5 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en glad påsk
kram Rosa

Mita sa...

Hallå vännen,kikar in och önskar dig en fin Påsk, nog är väl ändå Påsken dörren till våren och så härligt med dom glada färgerna**
För min del kunde det få vara "normaltid" hela tiden. Trött blir man och det tar en dryg vecka innan man är i fas med den "nya"tiden..*
Sköt om dig
Kramar♥

mammi sa...

Hoppas att de ger med sej till slut krams

Äppelblom sa...

Ja, nu är påskhelgen snart över och vi har gått in i en ny månad.
Vi har så mycket snö kvar här och med dessa kalla nätter, så tar det tid innan det hinner smälta trots att vi har fina soliga dagar.
Imorgon kommer två av våra barnbarn hit och stannar till fredag kväll. Det kommer att bli några intensiva dagar, men samtidigt behöver jag lite annat runtomkring mig för att kanske känna mig lite piggare. Snön, kylan och fallet i trappan har gjort att jag har känt mig lite under isen en tid.
Jag hoppas att det blir varmt och skönt, så att du snart kan sitta på din balkong och njuta lite av våren.
Varm kram och var rädd om dig!

Äppelblom sa...

Hej Gunilla!
En liten förmiddagshälsning bara.
Om en stund ska jag åka till sta´n och hälsa på min dotter och hennes lilla tös. Vi ska shoppa lite, äta lite gott och fika.
Må så gott och ha en fortsatt fin vecka!