fredag 7 september 2012

Foto Pia Viklund, Gotland
Tänkte jag måste titta in här och skriva. Bilden tog Pia på Gotland i onsdagskväll. Solnedgång och samtidigt regnar det. Så otroligt vacker bild, men Pia är en skicklig fotograf och dessutom med en "riktig" kamera.

För övrigt har det inte hänt någonting. Jag är där jag är och orkar inte något. Men nu är antibiotikakuren slut, så vem vet, kanske piggar jag på mig! Men det har varit jobbigt hela sommaren och sedan passade jag ju på att avsluta med ambulansfärd till sjukhuset! Ja, händer det inget dramatiskt får man väl fixa det själv!!

Hur som helst, jag har nu minskat dosen Levaxin och börjat med hjärtmedicin. Ska på något sätt försöka ta mig till labbet om ett par veckor tre veckor för att kolla om det är OK med mängden Levaxin. Just idag vet jag inte riktigt hur jag ska komma dit.

I USA har valrörelsen börjat. Intressant och som någon sa i morgonsoffan på Svt så är det ju inte vänster mot höger, utan höger mot höger om man ser det med svenska ögon. Själv tillhör jag dem som hoppas på att Barack Obama får fortsätta som USAs president. Alternativet med Mitt Romney skrämmer vett ur mig! Dessutom tycker han si ena dagen och så andra dagen! Och hans idéer skrämmer mig.

Så blev det i alla fall en liten blogg så ni vet att jag fortfarande hänger med!

6 kommentarer:

Delicia sa...

Jag håller med dig om Barack Obama gillar honom skarpt , skall minsann fixa så att jag kan rösta på honom ..

En trevlig helg önskar jag oxå till dig kärlek & ljus Delicia

Mita sa...

Jag hoppas också på Barack Obama,så det får vi hålla tummarna för.
Vilken vacker bild du lagt in, den är helt magisk..
Jag lider med dig att du ska ha det så jobbigt. Hoppas du kommer kunna ta dig till labbet och kolla upp doseringen.
Sköt om dig så gott det går,
Varma kramar♥♥

penandparchment sa...

Obama håller jag också på!
Hoppas hösten blir ljusar för dig.
Ha en skön Helg!
KRAM Primrose ,-)

Rosa i huset i vitt sa...

Hoppas du mår bättre snart.. var och tog massa prover hos läkaren i fredags får se vad visar...har svårare med andningen nu än i våras ...äter också Levaxin .
Kram Rosa

Äppelblom sa...

Så tråkigt att du inte känner dig bättre. Jag får hoppas att det vänder snart, så att dina krafter återvänder.
Styrkekramar till dig!

Anonym sa...

Har ganska nyligen fått diagnosen KOL, och nu vill man ju naturligtvis försöka få kontakt med andra i samma situation för att sas "bolla" alla de frågor och funderingar man har kring detta.
Tips?