söndag 5 augusti 2012


Det här kortet tog jag tidigare ikväll från balkongen. Jag har en app i iPhonen som heter Instagram och med den kan man få så här fina bilder. Bilden är ju inte ändrad, men färgerna kan förstärkas respektive tonas ner eller göras svart/vita..

Förra onsdagen levererades syrgasen sent igen. Så sent att jag faktiskt ringde till AGA vid 15-tiden för att kolla så dom inte glömt mig igen! Men straxt före 15.30 dök den vikarierande syrgasmannen upp. Nästa vecka tror jag att det är den ordinarie syrgasmannen igen, så då lär jag inte behöva vara orolig för att syrgasen inte ska komma.

Just nu känns det som jag inte har någon energi kvar. Det är tufft med andningen och ju senare på dagen och kvällen ju svårare blir det. Undrar om det beror på värmen? Imorgon ska jag i alla fall ringa till arbetsterapeuten som då ska vara tillbaka från semester. När hon var här tidigare undrade hon om jag inte ville ha en inomhusrullator, men då tyckte jag inte att jag behövde någon. Nu ska jag i alla fall be att få en. Inte för att jag alltid behöver en, men ska jag t ex bära något blir det problem.

Så har vi ju fått lite medaljer i OS. Ett guld, några silver och ett brons. Och nu ska jag se finalen på 100 m!

6 kommentarer:

Äppelblom sa...

Hej Gunilla!
Nu har jag också sett finalen. Han är fantastisk den killen.
Det är bra att du får en rollator inne också, så du får lite hjälp och stöd när du rör dig i lägenheten.
Här har jag haft stugan full med barn och barnbarn i helgen, men det kanske jag bloggar om en annan dag.
Ha det fint och kram från mig!

Unknown sa...

vilket fint foto !!! Kikar in o önskar dig en fortsatt fin sommar
kramizzar

Rosa i huset i vitt sa...

Vackert foto
Ha en bra vecka

kram Rosa

Anonym sa...

Foto gillar jag ,-))
Kan vara bra med en rullator inne.
Det kanske är värmen, tycker det har varit kvavt länge nu!
Hoppas din sommar har varit fin .
KRAM Primrose ,-)

Äppelblom sa...

En liten förmiddagshälsning!
Kram

Äppelblom sa...

Hoppas allt är bra med dig!
Kram