torsdag 2 maj 2013

Foto: Lena Dahl, Sundom, Norrbotten
Nu har ljuset kommit till Norrbotten. Bara mörkt ett par tre timmar och snart är det väl ljust dygnet runt. Kortet tog min dotter Lena igår kväll/natt vid ca 01.30. Visst är det fantastiskt. Här i 08-land var det alldeles mörkt då.

Igår tog jag en Sobril så jag skulle kunna andas bättre och kunna fixa lite,  men jag gjorde ett stort misstag. Tänkte att jag lägger mig och vilar en kvart innan innan tabletten verka och jag ska sätta igång och fixa lite. Vilket misstag, för det blev mer än en kvart och jag somnade. Man ska inte lägga sig ner ens fem minuter när man har tagit Sobril!! Det slutade med att jag sov till och från hela eftermiddagen och kvällen! Hur dum får man vara? Men andningen var bra!

Fick en fråga igår om jag inte kunde få en trapphiss för mina tio trappsteg, men det har jag tyvärr fått nej på.

Här är ett kort med liljekonvaljer som jag fick av Anitha idag. Liljekonvaljer ger verkligen hopp om sommar! Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Äppelblom sa...

Hej Gunilla!
Brukar titta in då och då och kolla om du orkat skriva något inlägg.
Nu har jag tydligen legat på latsidan och missat en massa inlägg med fina bilder.
En så´n fin svans kissekatten hade med det svarta bandet på svanstippen.
Ha det bra och trevlig helg!